החופש הגדול: הילדים מרוויחים חופשה, וההורים זוכים למנוחה – כך תעשו זאת

האביב תכף נגמר וכבר מגיעים לאזור הים התיכון חודשי הקיץ החמים שמבשרים את הגעתו הבלתי נמנעת של החופש הגדול. מי שיש לו ילדים קטנים או גדולים – מעוניין כי תקופה זאת תנוצל לצבירת חוויות מדהימות, ושימי החופש יהוו זמן ליצירה לפיתוח הכישורים החברתיים או האישיים של הילדים. לעומת זאת, רבים ההורים שמחפשים בין היתר לנוח מהפעילויות וההתנהלות האינטנסיבית שדרושה בעת חופשת הקיץ. אם אתם מחפשים את הדרך שבה הילדים יעשירו את ידיעותיהם ויבלו בכיף בימי החופש, כדאי שתשימו לב לכמה פעילויות לחופש הגדול שנחשבות פופולאריות, מטיבות ואיכותיות:

בחירה במחנה קיץ לילדים – הבחירה הטובה ביותר!

כיום יש מגוון רחב של מחנות קיץ עם התמחויות במגוון נושאים כמו ספורט, מדעים, יצירה ואומנות, משחק ולימוד שפות זרות. כדי לבחור את המחנה שמתאים לילדים, מומלץ לבחור איתם אחד ממחנות התמחות בהתאם לרצון שלהם. בדקו כי הילד מתעניין במידה רבה במחנה הקיץ ורשמו אותו בהתאם להעדפה האישית שלו. בכך תוכלו לספק לילד חווית למידה באופן מקצועי ועל הדרך תזכו למנוחה מהאינטנסיביות של ימי החופשה.

זה נכון, בזמן החופש הגדול יש אינספור פעילויות לילדים. חלק מהפעילויות מתוכננות וקבועות מראש וחלקן נקבעות באופן ספונטני עם חברים ובני משפחה. לעיתים בזמן החופשה הילדים כבר רובצים מול המסכים ומשתעממים. כדי למנוע שעמום וכדי לתכנן נכון את החופש: מומלץ לבדוק פרטים ולרשום את הילדים למחנה קיץ.

החופש הגדול הילדים מרוויחים חופשה, וההורים זוכים למנוחה כך תעשו זאת! - עידן בן אור

רישום לחוגים וקייטנות – דרך נכונה לפתוח את הקיץ

בחרו קייטנה שמתאימה לאופיים ולרצונם של הילדים. בדקו איזה חוגים מעניינים וקייטנות יש באזור שבו אתם גרים. ערכו השוואת מחירים בין קייטנות וחוגים ונסו לבחון את הערכים שהילדים שלכם יקבלו בבילוי שעות הפעילות בקייטנה. התאימו את הקייטנה לגיל הילדים ולצרכים שלהם.

מה עוד אפשר לעשות בחופש הגדול?

כדי להנות מחופשת הקיץ, מומלץ לקחת ימי חופש מהעבודה ולתכנן טיול או פעילות בכול יום בשבוע. בישראל, יש מגוון רחב של מסלולי טיול מרהיבים, נחלים וחופי ים בהם אפשר לנפוש, לנוח, לשחק ולהנות עם כל בני המשפחה. תכננו בין היתר טיול מחנאות עם חברים באחד מחניוני הלילה שבצפון והדרום. צאו יחד לסדנאות ניווט וסיורים והגיעו אל מוזאונים בכול רחבי הארץ אשר מציעים בחופש הגדול כניסות בחינם למשפחות.

לסיכום, החופש הגדול לא חייב להיות עינוי שלא נגמר. באמצעות תכנון נכון, רישום למחנה קיץ או קייטנות ובילוי זמן משפחתי איכותי – אפשר לייצר בחופש הגדול חוויות בלתי נשכחות!

כדאי לקרוא: טיולי ג'יפים בארץ: מי, מה, כמה ולמה?

נגישות