מכירת כרטיסים לאטרקציות ומכירות בכלל, פירוש הדבר שיחות רבות עם לקוחות ועם לקוחות פוטנציאליים. שיחות זה מוקדנים ומוקדנים זה כסף. עוד לפני שיש מכירה ללקוח, יש הוצאת כסף על השיחות האלה, כך שאם ניתן היה לצמצם בעלויות סביב מוקדנים, זה יכול לעזור מאוד. אז מסתבר שניתן ועוד איך! הכירו את שירות מוקד טלפוני בענן:
מחפשים להתייעל
בעלי עסקים מחפשים כל הזמן דרכים להתייעל ובצדק. ניהול עסקים הוא אתגר מורכב והיעילות היא מפתח קלאסי להצלחה, רווחים, צמיחה ועוד. את אפשרויות ההתייעלות ניתן לחלק בגדול לשני נושאים שונים ומשלימים: הוצאות והכנסות. לצמצם הוצאות ולמקסם הכנסות. מנקודת מבט אחרת לגמרי, ניתן להתעמק בשני כיוונים של התקשורת עם הלקוחות – שיחות נכנסות לעסק ושיחות שיוצאות ממנו. שירות מוקד טלפוני בענן, הוא שירות מעולה לעסקים, אשר ישלב את כל האלה. כיצד? הוא יסייע לכם לנהל טוב יותר שיחות נכנסות וגם שיחות יוצאות מהעסק. הוא גם יתרום בכך, לצמצום ההוצאות שלכם ולמיקסום הרווחים. נשמע טוב? בואו נראה יותר מקרוב, מה זה אומר בפועל.
לענות לכל שיחה נכנסת
לא תמיד יש לעסק הממוצע את האפשרות לענות לכל שיחה נכנסת. הדבר לא תמיד משתלם. כמובן, בחלק מהזמן, וודאי מעבר לשעות פעילות העסק, המספרים בהם מדובר פשוט לא מאוישים. Interactive Voice Response או נתב שיחות הוא מנגנון אשר פותר זאת. המנגנון עונה אוטומטית לכל שיחה נכנסת. לאחר מכן, הוא מאפשר למתקשר לנתב את עצמו הלאה לשלוחות מבוקשות או לקבלת מידע. זאת, באמצעות השיטה הידועה של "לשלוחה.. הקש..”. כך מתקשרים מסוגלים, באמצעות מקשי הטלפון שממנו הם מדברים, להגיע במהירות למבוקשם. יש למעשה עוד יכולות מתקדמות של מערכות כאלה, כגון היכולת לזהות את המספר שממנו מתקשרים. מידע זה, יכול לשמש לשם התאמת המידע שתציעו למתקשר או בכדי להעלות מול נציג השרות את פרטי המתקשר.
להוציא שיחות ביעילות
את שרות ה-IVR משלימה היכולת להוציא שיחות באופן אוטומטי, באמצעות מנגנון "חייגן". זהו מנגנון אשר מקבל רשימת מספרי טלפון שאליהם העסק רוצה להתקשר ומבצע אוטומטית את החיוג. המנגנון ימתין על הקו עד לקבלת מענה ואז יחבר את שני הצדדים לשיחה. בכך, מערכת החייגן חוסכת לכם זמן המתנה רב ואת כל המשאבים שכרוכים בכך.
המשמעויות להתייעלות
התייעלות בעזרת שירות מוקד טלפוני בענן, מספקת מגוון רחב של תועלות. היא מייעלת תהליכים עסקיים וגם תורמת בדרכים הבאות:
- חסכון במשאבים – ראשית, מושג בצורה כזו חסכון ניכר במשאבים. מה שלא דורש בוודאות נציג אנושי, פשוט יבוצע בלעדיו.
- מיצוי הקיים – כמו כן, תוכלו בצורה כזו להפיק את מירב התועלת, מהמשאבים שעומדים לרשותכם. מהיבט אחר, שני השירותים הם חלק משירותי "מרכזייה בענן". אם אתם שוכרים מרכזייה כזו, כדאי למצות את האפשרויות שגלומות בה.
- חוויית לקוח ותדמית – לקוחות שמקבלים מענה מיידי, מעריכים זאת. כמו כן, עצם השימוש במערכת מתקדמת מסוג זה, עושה רושם מקצועי ובצדק. כך אתם נהנים, גם מתרומה לתדמיתכם. שני היבטים אלה, תורמים לשימור לקוחות קיימים ואף להבאת לקוחות חדשים לעסק.
- שירות ענן – שרות המוקד מוצע כשרות ענן ובכך, הוא מספק לכם את היתרונות המיוחדים של תחום זה. אלה כוללים חסכון ניכר בעלויות, גמישות רבה בשימוש ועוד – בהחלט נושא רחב, אשר שווה התעמקות בפני עצמו.
לסיכום
שירות מוקד טלפוני בענן, הוא בהחלט שרות שכדאי לכל עסק להכיר. בוודאי לחברות למכירת כרטיסים לאירועים.