כשההכנסות יורדות: כך תשווקו את הבר שלכם

בעולם העסקי של היום זה לא מספיק להציע משקאות טובים ואווירה טובה כדי להצליח בעולם של סצינת הלילה. בעלי ברים מצליחים צריכים גם להיות מנוסים בשיווק. ישנן דרכים רבות לשיווק בר, החל מפרסום במדיה חברתית ועד לארגון אירועים מיוחדים. במאמר זה, נדבר על כמה אסטרטגיות שיווק ונספק לכם תובנות וטיפים מעשיים כדי לשפר את הנוכחות של הבר ולהגביר את מעורבות הלקוחות.

שיווק ב-TikTok

שיווק דיגיטלי משתנה כל הזמן וחשוב להישאר מעודכנים בטרנדים החדשים. פלטפורמה אחת שצוברת תאוצה במיוחד בקרב צעירים היא TikTok. שיטה זו שנשענת על בסיס סרטונים קצרים ומושקעים הפכה לכלי נהדר עבור עסקים להתחבר לקהל שלהם בצורה מהנה ואמיתית. עבור בעלי ברים, TikTok יכולה להיות פלטפורמה מצוינת להציג את האישיות והאווירה של הבר שלהם. סרטונים מצחיקים יכולים לעזור להגדיל את המודעות למותג ולמשוך לקוחות חדשים. אפשר גם לשתף פעולה עם משפיענים או יוצרי TikTok מקומיים כדי להציג את הבר שלכם לקהל רחב יותר. כדי להפיק את המרב מהשיווק ב-TikTok, חשוב ליצור תוכן שמתאים למגמות ולאתגרים של הפלטפורמה. אפשר גם לעודד תוכן שנוצר על ידי משתמשים, כמו אתגרים ממותגים או תחרויות כדי להתחבר לקהל שלכם ברמה אישית יותר ולהגדיל את המעורבות. מעבר ליצירת תוכן, TikTok מציעה גם אפשרויות פרסום. אפשר לפרסם האשטאגים ממומנים או מודעות בפיד כדי להגיע לקהל רחב יותר. כלי הפרסום של TikTok מאפשרים לכם למקד את הפרסומות שלכם לדמוגרפיה ספציפית, כך שאתם יכולים לוודא שהבפרסום שלכם מכוון לקהל הנכון. TikTok היא פלטפורמה חדשה יחסית אבל היא כבר השפיעה רבות על עולם השיווק. על ידי שילוב TikTok באסטרטגיית השיווק שלכם תוכלו להפוך את הבר שלכם ליעד פופולארי עבור קהל צעיר ובליין.

אסטרטגיות שיווק נוספות לברים

נוכחות במדיה חברתית

פלטפורמות מדיה חברתית כמו אינסטגרם, פייסבוק וטוויטר הן כלים רבי עוצמה לשיווק בר. צרו תמונות וקטעי וידאו מגניבים של בר המשקאות, האווירה והאירועים בבר שלכם. הצרו תקשורת ישירה עם הקהל שלכם על ידי מענה לתגובות, שליחת הודעות ישירות ועריכת סקרים. זה יעזור לכם לבנות קהל נאמן של לקוחות שיחזרו שוב ושוב.

לילות ואירועי קונספט

הבליטו את הבר שלכם על ידי אירוח ערבי קונספט או אירועים מיוחדים כגון הופעות חיות או מסיבות נושא. אירועים כאלה יכולים ליצור באז ולמשוך לקוחות חדשים. הפיצו וקדמו אותם דרך ערוצי המדיה החברתית שלכם ושתפו פעולה עם משפיענים מקומיים כדי להגיע לקהל גדול יותר.

צ'ופרים ללקוחות חוזרים

תגמלו את הלקוחות שלכם על כך שהם באים אליכם שוב ושוב! בהתאם לתכנית העסקית שלכם ולניהול תזרים המזומנים, חשבו על תכנית שתציע הנחות ללקוחות חוזרים, משקאות חינם או גישה בלעדית לאירועים. זה יעזור לכם לשמור על הלקוחות שלכם מרוצים ולעודד אותם לחזור שוב ושוב.

שיתוף פעולה עם עסקים מקומיים

תהיו חלק מהקהילה! בנו קשרים חזקים בתוך הקהילה על ידי שיתוף פעולה עם עסקים מקומיים. שתפו פעולה עם מסעדות, מבשלות בירה או מארגני אירועים באזור כדי לקדם אחד את השני. זה יעזור לכם להגיע לקהלים חדשים ולתמוך אחד בשני וגם מטפח תחושה של תמיכה קהילתית.

לסיכום

בעולם התחרותי של סצינת הלילה והברים, שיווק יעיל הוא הדרך לבלוט ולמשוך קהל לקוחות מגוון. החל מניצול הכוח של TikTok ועד למינוף מדיה חברתית, אירוח אירועים ייחודיים ושיתוף פעולה עם עסקים מקומיים, הדרכים לקידום הבר הן עצומות. על ידי שימוש באסטרטגיות השיווק האלו, אתם יכולים ליצור נוכחות דינמית ומושכת עבור הבר שלכם ולהבטיח שהוא יהפוך ליעד הרצוי עבור מגוון רחב של לקוחות.

נגישות